محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْياىَ مَحْيا مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى‏ مَماتَ محمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

قشنگترین دعا

1390/11/25 14:40
نویسنده : مامان و بابا
2,416 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم محیا امروز اولین مطلب رو برات می نویسم:

بابایی برات وبلاگ درست کرد براش اسم انتخاب کرد و این دعا رو زینت بخش وبلاگت قرار داد .اول از  هر چیز میخوام معنی این دعا رو برات بنویسم :

 

«اهل بيت» ، در زندگى و مرگ، در اخلاق و جهاد، در كمالات انسانى و چگونه زيستن و چگونه مردن، براى ما سرمشق‏ اند، لذا از خواسته‏ هاى ما است كه خداوند حيات و ممات ما چون زندگى و مرگ محمد و آل محمّد قرار دهد:

«اللَّهُمَّ الجْعَلْ مَحْياىَ مَحْيا مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى‏ مَماتَ محمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ».

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ارمیا
25 بهمن 90 11:54
سلام. خوش اومدی گلم. ایشالله همیشه شاد و سالم و در کنار مامان و بابای عزیزت باشی و در پناه خدا.








زیبایی
25 بهمن 90 12:26
سلام سلام عسل خاله.مبارکت باشه چقده تو هزار مرتبه ماشاءا... و ان یکاد خوشگل و فهمیده ای خاله جون.این تاثیر قرآنه فتبارک ا... احسن الخالقین البته خاله ها که چشم نمیزنن....وای میخواستم ازت تعریف نکنم مبادا مامان ترمت بترسه چشت زدیم ههههه ولی نتونستم
مامان پارساجون
25 بهمن 90 12:33
ایشالا محمد (ص) و اهل بیت پاکش نگهدار محیای عزیز





فاطمه
25 بهمن 90 12:47
سلام خواهر گلم
چه وبلاگ قشنگی برا محیا درست کردین
چقدر نازه الهیییییییییییی فداش بشم با اون چشمای خوشگلش
از طرف من هزارتا بوسشششششش کن
ما رو هم سر نماز فراموش نکن
التماس دعا


فاطمه
25 بهمن 90 12:52
وای خدای من هر چی محیا رو نگاه میکنم دهنم آب میشه میخوام بخورمش
مجبور شدم دوباره نظر بذارم
حالا هی میام نگاهش میکنم همش نظر میدم
ترمه خیلی خیلی خیلی ببوسش
ای جونم عزیزمممممممممممممم








آنا مامان آیدین
25 بهمن 90 14:39
سلااااااااااااااااااااام ماشاالله چقد نازی دخمل بیام بخورمتتتتتتتتتتت نانازی گوگولی مگولی بوووووووس بوووووووووس مامانی براش اپند دود کن
مامان کاوه
25 بهمن 90 15:02
سلام مهیای عزیزم..............چشممون روشن شد دست بابا درد نکنه بالاخره انتظار دیدنو به پایان رسوند...........خوشگل عسل ترکها........................ خیلی خوردنی هستی...............میبوسم روی ماهتو........................ مامان مهیا جون وبلاگتون رو با اجازه لینک کردم..............
صبا
26 بهمن 90 10:13
فتبارك الله احسن الخالقين سلام عزيز دلم ... دختر گلم، چقدر تو ناز و خوشگلي ... وبلاگت مباركت باشه خوشگلم ... برات هزاران هزار آرزوي خوشگل دارم ... اينكه خوشبخت باشي ، سالم باشي ، سايه ي بابايي و ماماني هميشه رو سرت باشه ، هميشه موفق و پيروز باشي ، شاد و خوشحال زندگي كني و زندگي به كامت باشه عزيزم. خاله مي بوستت نازنينم
النا
26 بهمن 90 15:18
مبارکه سلام عزیز دل خاله الهی من قربونت برم وایییییییی چه چشمهای خوشگلی داری وای عزیزم وبلاکت مبارم دست مامانی و بابایی درد نکنه ان شالله عروسیت خوشگل خانوم بوس بوس هزارررررررررررررتا ماشالله
النا
26 بهمن 90 15:20
از دیرو دو تا کامن گذاشتم مامانی چرا تایید نمی کنی؟؟؟؟
النا
26 بهمن 90 22:14
با اجازتون لیکنکتون کردم